18.7.2018

אני נופלת למעין לופ של עצבות ורחמים עצמיים.
אין לי בטחון עצמי בכלל וזה קשה ככה.
אני בוכה כמעט כל יום,
אם אני לא יוצאת מהבית קשה לי ממש רגשית.
מרגישה מאוד בודדה בסופו של דבר,
אני שונאת את עצמי, מרוב חוסר בטחון קשה לי לשלוח לאנשים הודעות לפעמים.
אני רוצה לצאת מזה אני רוצה לפתור את זה
אבל אני לא יודעת איך וטיפול פסיכולוגי לא עומד על הפרק לצערי כרגע.
יש לי המון מחויבויות מהלימודים וקצת קשה לי לעמוד בהן,
ובשביל כן לעמוד בהן אני צריכה לקחת ריטלין שלא עושה לי טוב רגשית בכלל.

אני לא רוצה לוותר לעצמי אבל קצת קשה לי,
אני לא יודעת מה המטרה של הפוסט הזה וכלום כאן לא יוצא כמו שרציתי
אבל לא אכפת לי כבר ואני חושבת שזה בסדר שלשם שינוי לא אכפת לי ממשהו.

אני צריכה למצא חברות בנות מהעיר שלי אבל כל מי שנסיתי להתחבר איתה
זה לא ממש עבד ואני לא יודעת איך להתחיל לחפש אפילו, אין לי חברות בנות בכלל וזה קצת חסר לי בכנות.

לפעמים אני רוצה להעלם, הבנתי שהתעלמות זה מה שהכי מעורר את החרדה החברתית שלי,
הבנתי שאני קופצת למסקנות ושהמציאות שלי לא נכונה, לא בדיוק הבנתי ככה אמרו לי וזה נכון,
אבל המציאות שבראש שלי בשבילי הכי נכונה בעולם ואז אני נכנסת לסרטים ונופלת לחרדות ודמעות ועצב

היום רציתי ללכת עם אמא לסידורים ולא הלכתי איתה כי חשבתי שאצא עם חברים אז נשארתי בבית, בסוף לא יצאתי עם אף אחד והריגוש היומי שלי היה לרדת למטה לזרוק את הזבל, אבא שלי הסתכל עלי במבט תמוהה שאמרתי לו שאני ארד כי אני רוצה לצאת קצת החוצה לנשום אוויר

ציירתי קיפוד לפני כמה ימים והוא יצא נורא יפה.
היתי רוצה אהבה אבל בסופו של דבר אני יודעת שאני רק רוצה חיבוק,
אני יודעת שאני לא לבד אבל אני מרגישה נורא לבד.

אני מפחדת מהמון דברים, אני מבולבלת וצלולה בו בזמן,
אני מתגעגעת לחיים הקודמים שהיו לי זה מרגיש כל כך רחוק ועברו רק כמה חודשים.
החודשים רצו ונזלו לי מבין האצבעות. אני יודעת שזה טוב שהמשכתי אבל אני מתגעגעת לזה לפעמים.

אני כועסת כי אף פעם לא היתי מספיק בשבילך ועכשיו אני לא מספיק אפילו בשביל עצמי.
אני מרגישה שאני כלום ושאני לא שווה כלום וזה לא נכון אבל זה מרגיש ככה,
אני סתם מחפשת אשמים כשאני אשמה שאני לא יודעת להיות חברה של עצמי,
ומי ירצה להיות חבר שלי שאני לא חברה של עצמי,
אני פשוט לא שקטה כי לא טוב לי עם עצמי ושם הכל מתחיל ונגמר

התעייפתי קצת

2 תגובות:

  1. רק להגיד לך שקפצתי לבקר, וקראתי. ושיהיה טוב יותר. וטוב שאת פורקת כאן. לא קל כל שטף הרגשות האלה.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, שמחה לדעת שמישהו שומע ♥
      אני יודעת שזה לא הרבה אבל זה אומר הרבה בשבילי,
      לדעת שמישה קרא כאן- זה קצת פחות לבד,
      אז תודה ענקית - באמת

      מחק